Thursday, September 27, 2007

bicara satu..

hello semua..

blog ini telah dirasmikan dengan gemilangnya oleh saya, saya dan seorg sahabat saya.
kepada anda, anda dan anda, terima kasih kerana datang menjenguk blog saya yang tak seberapa ni..


tujuan utama blog ini dilancarkan ialah kerana saya teringin sangat nak ada blog.
asyik baca blog orang..
orang ada blog, kita pun nak jugak..
ini adalah kali ke.. (hmm.. tak pasti) saya cuba buat/tulis/.. blog..
tapi semuanya gagal dek kekurangan masa untuk mengemas kini (update la!)


sekarang ni dengan adanya mr lappie, saya dapat update selalu..
selalu2 lah datang ke blog saya untuk mendengar cerita2 saya..
dan ingat, bila cik yani berbicara.. anda pasti terpukau! (lebih kepada "terngangah"..entah ape2 budak ni cakap)


sampai bertemu di esok hari.. (hari esok? esok hari?.. hari hari la!)

No comments: