Monday, September 15, 2008

bicara satu ratus empat puluh enam

after 10 days of waiting..
the card finally arrived! :)
thanks Qamarul for the card.. i was just kidding u noe!
Qamarul was my congkak buddy n still is even though we havent been playing for 3 yrs..
and havent seen each other again since december 2005!
to Qamarul:
thank you for the card..
yes, u better be sorry for not telling me dat u were here in SG!
i wonder when will i ever get to be in Brunei..
or perhaps now to Florida to just play congkak with u again!
anyway, good luck in ur studies..
and enjoy urself in Florida..
and always rmbr his congkak buddy of urs..
selamat berpuasa & selamat hari raya to u too! :)

card aside,
i have something else to show..
ok.
saya telah dipengaruhi oleh pelajar saya untuk membeli majalah ini..
(sebenarnya mereka tak mempengaruhi saya pun! saya yang gatal nak beli.. al-maklum lah..)
sedang saya sibuk menyemak kertas latihan dan memberikan mereka jawapan2 yang betul.
tiba-tiba dua pelajar memanggil "cikgu!"
kepala pun mendongak dan mata terus memandang ke arah mereka..
dan mulut terus terlopong :O
ya Allah!
mereka menunjukkan saya satu muka surat dari majalah itu yang memaparkan ABG NUAR!
macamnana la mulut saya tak terlopong!
sungguh klasik 'expression' muka saya masa tu!
ta-daaa..

dan selapas melihat gambar tu, fikiran saya sedikit terganggu..
hati saya mula berbunga..
seolah2 melihat gambar 'crush' sewaktu disekolah menengah.
haha
entah ape2 je..
hati pun nekad untuk terus membeli majalah tersebut walaupun telah berjanji untuk tidak membeli majalah2 lagi!
ni last ok..
janji tak beli lagi :)
thanks ah girls.

No comments: